Universal Orlando - Halloween Horror Nights

Tópico Aberto

ORDENAR MENSAGENS: da mais antiga para a mais recente

Índice  

Res: Res: Ingressos HHN

mensagem postada em 19/07/2013 - 10:07:15hs

Eu tbm gostaria de saber disso.

Apesar de que, pelos relatos abaixo, acho que esse caso (de já estar com o ingresso do parque e querer comprar o do Halloween separado), teria que pagar algo em torno de 90 dólares.
Seria 38 dólares se vc comprasse os dois ao mesmo tempo.

Estou tentando comprar os ingressos do Halloween Horror Nights ( Stay and Scream por 38U$ ) e não consigo de jeito nenhum. Ele não adiciona ao carrinho.

Eu já tenho os ingressos para passar o dia no parque e só falta o da festa.

É necessário algum cadastro especifico para poder comprar ?

(mensagem de dftur)
(mensagem de Danilo Valim)

Gente, pelo que fui pesquisar, se vocês já têm os ingressos normais, vocês poderão comprar lá no parque, no dia, apresentando seus tickets normais.

Leiam aqui:

Third, to purchase a Halloween Horror Nights Stay & Scream ticket online, we are forced to bundle it with a regular daytime admission ticket.

This third point you will run into anywhere you try to purchase Stay & Scream online — you must bundle it with daytime admission tickets. It’s the system’s way of knowing you actually have regular daytime admission tickets too, and thus you qualify for the Stay & Scream discount.

But — super important note — this doesn’t mean there is no way around it for guests who have already purchased their daytime admission tickets, or for guests who are interested in getting their daytime tickets from a third-party vendor. What’s important to know is that any guest with daytime admission tickets can purchase HHN Stay & Scream discount tickets, but if a guest is not able to bundle the purchase as seen above, then HHN Stay & Scream tickets must be purchased on-site at Universal Orlando. When doing so a Universal team member will verify that you already have your daytime admission tickets, thus qualifying you for the Stay & Scream discount. So all you have to do is go to any ticket window at either Universal Studios Florida or Islands of Adventure with your daytime tickets in hand, and they will sell you HHN tickets with the Stay & Scream discount.

Pelo o que entendi, vocês podem, mas eu nunca fiz, tá?

Fonte:
link

Abs, Vivi

A estátua de Walt Disney segurando a mão do Mickey (The Partners Statue - Magic Kingdom) foi criada por Blaine Gibson. O artista ao esculpir o rosto de Walt buscou representá-lo sorrindo observando as pessoas felizes desfrutando o parque.